tebax!!

Då var jag hemma igen, min syster och kära mor överaska mig att komma innan jag skulle åka hem, så de körde mig hem...känner mig vissen. jag har inte mått så bra.. kom aldrig i gång med maten. var så hungrig så jag kräktes hela tiden...hade smärtor fick morfin.. alhamdulillah..som tur var kom vändningen i går... fick en spruta mot illamående och kunde peta i mig lite av en vegetarisk lasagne som de hade beställt. FÖR KÖRSBÄRSAFT OCH FRUKTSOPPA KOMMER JAG ALDRIG MER ATT INTA! fick i alla fall sova under operation, skulle inte få göra det men lyckade övertala läkaren att jag går inte med på en operation om jag inte får sova. min vägg i vägg kompis var vaken och hon sa det var det värsta hon har upplevt...de fick lov att söva henne tillslut... hur kan man plåga människa på det viset. att få uppleva de de gör. vem vill veta inte jag i alla fall..subhanallah...nepp ska försöka vila inshaallah i morgon kommer mina SMÅ barn på 9 och 11 år. ; )hit..det ska bli mysigt det var länge sen jag fick krama min lilla son...

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno