hela helgen natt!

Nu sitter man här i ensamheten medans folket sover... sitter och väntar på att någon ska vakna...Själv har jag tagit med mig stickning men känner mig inte speciellt engagerad i att sticka...jag äter och dricker om vart annat för att få i mig bra mängd med vätska..petar i mig en och en annan dadel också...i dag så höll grannen på att flytta hennes rivningskontrakt hade gått ut... hon hade fått lov att köpa lägenhet som hon då skulle dela med sin syster... undrar var man hamnar själv? jag letar för brinnande livet efter en våning.... jag hoppas att det dyker upp snart ... det är bara att be och göra mycket duah... jag vill göra så mycket men det blir inte hälften av... men jag måste lära mig att ta en sak i taget.... och framförallt ta det lugnt...nepp jag ska väl yallah vidare och börja förbereda frukosten...inshaAllah

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno