TAPPA del 3!

Nej nu får det vara nog... nu har jag vart lite sjuk en tid och då ska man bli på dekis igen.. alhamdulillah... jag måste ta tag i situationen nu... jag blev peppad av en energisk syster i går... hon ville gå ut och gå men hade ingen att gå med på morgonen... synd att jag inte vara där... det finns inget skönare att gå en förmiddag.... och är man två så är det lättare att röra på sig...

jag ska nog klä på mig nu och ta en vända... sätta på mig kläder och gå ut... lyssna på en lektion... inshallah!!

jag har även hittat hemsida att lära sig arabiska som tillhör boken "arabic course" jätte bra sida när man har boken också... mashallah! till och med jag börjar fatta poängen med "snakes" hihi...kram..

http://www.madinaharabic.com/

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno