peppning!!

alsalamalikom:

Jag har äntligen återhämtat mig från infektionen alhamdulillah... och har börjat smått att röra på mig.. inte för snabbt men lagomt!

Tyvärr så har jag ökat 8 kg och måste ta tag i det hela nu och jag har fått med mig en annan syster till att göra något extra utöver det vanliga.

Det behöver inte vara så mycket. extra promenad, liten cykeltur på motionscykeln mm mm...

och sen framför allt har jag börjat ta tag i kallorikollen på tappa...det är ett måste för mig! jag har skrivit många gånger att jag ska göra det.. men nu är det allvar!

Det roliga med den andra systern och jag är att när en av oss har gjort någon aktivitet...så smsar vi till varannn och då kan man ju inte vara sämre än den andra och känner sig pushad till att göra något... jag har ju en tävlingsmänniska och..... haha

nepp nu ska jag ladda till att gå till mitt jobb!!

kram/fatima

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno