min hjärna är inte i ett med min kropp!

jag har fullt med energi som gör att jag känner mig nedstämd, min fot är skadat pga ett fel tramp på väg till jobbet... det gör inte saken bättre... här sitter jag och tycker synd om mig själv och vet inte hur mörkt allt kan bli... nejdå det är bara att rycka upp sig... dax att träna kanske? man kan ju sitta på cyckeln inom hus i allafall... så man inte helt dekar ner sig... fick ett smärre utbrott i går pga mina svår hanterliga känslor... mitt beroende av någonting tar över hand och gör mig..... jag måste finna ro i min kropp.. så jag kan vara lung... men det är svårt.. måste i allafall försöka med att handla i allafall en bra början... skulle jobba i helgen men vet inte om det går... min fot är inte ett med mitt huvud.... allt kommer från gud kanske är detta mitt straff för mina dåliga gärningar jag har gjort eller är det ett tecken på att jag måste hitta mig själv i mitt kaos... jag är så trött i själen så jag orkar inte ens ringa mina barn...

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno