varit utan internet!

Då har man åter gått till vardagen när man har börjat jobba igen!

Det är inte bra, för jag märker att det blir mindre till att studera Islam! Fast det klart jag har ju själv tagit på mig att jobba jätte mycket extra...

Ska ju åka utomlands i slutet på januari.. jag vet inte vart jag ska men troligen till Libyen eller Tunisien...

vi får se inshaallah... vad det blir...

har problem med att få visum till Libyen...det verkar krångligt! men men vem har sagt att livet ska vara lätt..

Så inshaallah blir det Tunisien...

Just nu är jag hemma med min dotter, hon har blivit förkyld!

Själv har jag denna veckan, studerat och lärt mig två stycken Surah... det är Al-adiyat och Al-nasr

Ska jobba vidare på nästa...det är skönt att vara ledig... tänk om man var det jämt...då kunde man läsa koranen hela dagarna!

nej nu är det dax att ta sin morgon te eller kaffe inshaallah!

ha en bra dag

alsalamalikom

Populära inlägg i den här bloggen

Freeedag!

Tankestund!

uno